بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی

طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شهید مصطفی احمدی‌روشن دانشمند هسته‌ای ایران و معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز بود که در 21 دی 1390 پس از خروج از منزل در ساعت 8:30 صبح توسط یک موتورسیکلت سوار در خیابان گل‌نبی تهران (میدان کتابی) ترور شد و به شهادت رسید. این شهید پس از شهیدان مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری و داریوش رضایی‌نژاد چهارمین شهید فناوری هسته‌ای است.

بنابراین گزارش، جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی روز گذشته با حضور در محلی که شهید احمدی‌روشن در آنجا به شهادت رسید، با اهدای گل و قرائت فاتحه به روح این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

گفتنی است این حرکت نمادین به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی و با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

لازم به ذکر است، دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی مقابل محلی قرار دارد که شهید مصطفی احمدی‌روشن در آنجا به شهادت رسید.



ادامه تصاویر در ادامه مطلب
برای دیدن ادامه تصاویر اینجا کلیلک کنید

  • بسیج دانشجویی علوم اجتماعی و ارتباطات علوم اجتماعی و ارتباطات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی